رول حرارتی

رول حرارتی

رول حرارتی

رول حرارتی

  • ۰
  • ۰

کاهش رتبه الکسا

الکسا به عنوان معیاری برای تعیین کیفیت شبکه جهانی وب ، ضمن تعیین رتبه خود ، اولین ترافیک وب سایت شما را در نظر می گیرد. بنابراین ، اگر می خواهید رتبه alexa خوبی داشته باشد یعنی رتبه الکسا کاهش دهید .باید حداکثر تلاش را برای افزایش ترافیک به وبلاگ خود انجام دهید. برای این کار می توانید روش های مختلفی را انتخاب کنید؛ 

کاهش رتبه الکسا

کاهش رتبه الکسا

آموزش بهبود رتبه الکسا رایگان

Alexa Rank که یک شرکت تابعه از غول تجارت الکترونیکی آمازون است ، ایجاد شده است ، رتبه الکسا یک اندازه گیری نسبی از محبوبیت وب سایت ، مبتنی بر ترافیک ، در مقایسه با سایر سایت ها است.

تعداد بازدیدکنندگان و بازدیدهای منحصر به فرد صفحه که طی سه ماه گذشته ایجاد می کند ، بر Rank الکسا آن تأثیر می گذارد. هرچه بازدیدکنندگان و بازدیدهای صفحه منحصر به فرد تر در این مدت یک وب سایت را جذب کند ، Ranking پایین تر خواهد بود.

می توانید رتبه الکسا وب سایت خود را در alexa.com/siteinfo یا با بارگیری و نصب افزونه مرورگر الکسا در alexa.com/toolbar بررسی کنید. اگر وب سایت شما در حال حاضر Ranking alexa را ​​ندارد ، احتمالاً در سه ماه گذشته ترافیک کافی برای اینترنت ، شرکت ایجاد نکرده است تا آن را ثبت کند.

بهبود رتبه الکسا
بهبود رتبه alxa

صفحات قدیمی را برای بهبود رتبه الکسا به روز کنید

برای بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه الکسا پایین تر ، با افزودن مطالب جدید به آنها ، صفحات قدیمی را به روز کنید. موتورهای جستجو فرکانس که صفحات در هنگام محاسبه رتبه های جستجو به روز می شوند را تجزیه و تحلیل می کنند.

اگر به ندرت یا هرگز صفحه ای را در وب سایت خود بروزرسانی نمی کنید ، موتورهای جستجو فرض می کنند که شما آن را رها کرده اید. آنها صفحه رها شده را در پایین صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دفن می کنند که در آن ترافیک ناکام است.

از طرف دیگر با به روزرسانی صفحات وب سایت خود ، موتورهای جستجو آنها را بالاتر می برند زیرا حاوی محتوای تازه هستند.


بسته Alexa Pro را خریداری کنید

اگر بودجه دارید ، خرید اشتراک Pro خوب است. هزینه آن 9.99 دلار در هر ماه است و دارای ویژگی های بسیاری از جمله بررسی سایت ، مانیتور به موقع ، گوش دادن به سایت بهبود یافته و موارد دیگر می باشد. شما می توانید ویژگی های استراحت را در اینجا بررسی کنید: https://www.alexa.com/plans نکته جالب در بسته حرفه ای این است که آنها یک کد رهگیری (مانند Google Analytics ) ارائه می دهند که می تواند بازدید کنندگان دقیق شما را بشمارد و داده های بسیار مجزا را در صفحه alexa عمومی سایت شما نشان می دهد.

صفحات جدید را برای بهبود رتبه الکسا منتشر کنید

علاوه بر به روزرسانی صفحات قدیمی در وب سایت شما ، انتشار صفحات جدید با محتوای مرتبط و جذاب می تواند رتبه الکسا سایت شما را بهبود ببخشد. هر صفحه جدید از محتوای با کیفیت بالا ، فرصت های جدیدی برای رتبه بندی ارائه می دهد.

صفحات سایت دارای نقشه باشن 

 

استفاده از نامهای مربوطه به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصاویر وب سایت خود را شناسایی و درک کنند. به نوبه خود ، ممکن است تصاویر سایت شما در Google تصاویر و بینگ تصاویر بالاتر باشد و صفحاتی که در آن تصاویر قرار دارند ممکن است در SERP های استانداردRanking بالاتری داشته باشند.

 ایجاد لینک ذاخلی

دو نوع لینک داخلی وجود دارد: پیوندهای محتوا و ماژول. پیوند محتوا به سادگی پیوندی است به محتوای بدن یک صفحه هست
پیوندهای ماژول در انواع مختلفی از عناصر ناوبری مانند ناوبری هدر بالا ، پاورقی یا مقالات مرتبط وجود دارد . ارتباط خارج از ماژول ها امکان تنظیم بسیار منظم تر نمودار پیوند داخلی شما را فراهم می کند. این بسیار مقیاس پذیرتر از پیوند خارج از محتوای بدن است.

افزایش سرعت یک راهکار برای بهبود رتبه الکسا

آیا می دانید سرعت وب سایت شما می تواند در رتبه الکسا آن تأثیر بگذارد؟ میانگین مدت زمانی که بازدید کنندگان باید منتظر بارگذاری وب سایت شما باشند ، بر تعداد بازدیدهای صفحه ای که جذب می کنند تأثیر می گذارد.

و با مشاهده صفحه کمتر ، وب سایت شما دارای Ranking alexa بالاتر و جذاب تر خواهد بود.

برای افزایش رتبه الکسا از محتوای سندیکا استفاده نکنید

از ایجاد محتوای محتوای وب سایت خودداری کنید. در حالی که همگام سازی محتوا در وبلاگ های دیگر مرتبط و کانال های آنلاین بی ضرر به نظر می رسد ، می تواند رتبه الکسا وب سایت شما را بالا ببرد.

البته پیوند دادن محتوا شامل انتشار محتوای وب سایت شما در سایت های دیگر است..نحوه انجام سئو محلی

متأسفانه ، محتوای سندیکایی به کاربران انگیزه بازدید از وب سایت شما را نمی دهد.

اگر محتوای وب سایت خود را در وبلاگ دیگری منتشر کنید ، کاربران ممکن است به سادگی به وبلاگ مراجعه کنند تا آن را مطالعه کنند. علاوه بر این ، محتوای سندیکا ، به طور تعریف ، محتوای تکراری است. هنگامی که گوگل یا بینگ با همان مطالب منتشر شده در دو یا چند وب سایت مواجه می شوند ، سعی می کنند وب سایتهایی را منتشر کنند که اول آن را منتشر کردند.

 

آموزش رایگان سئو

اگر به دنبال شروع کار با SEO هستید یا می خواهید برای کمترین هزینه کم به نتایج بهتری دست پیدا کنید

  • ۹۹/۰۹/۱۳
  • mdigtal jouaaa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی