بهترین شیوه های بین المللی سئو:
- ساختار URL برای وب سایتهای بین المللی
مفهوم اصلی این است که شما نیاز به یک دامنه دقیق برای الزامات بین المللی سئو خود دارید. در هنگام انتخاب نام دامنه برای سئو بین المللی ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. دامنه هایی مانند دامنه سطح بالا با کد کشور (ccTLD) برای یک مکان خاص قابل استفاده هستند.
به عنوان مثال – www.example.ir& www.example.co.uk
دامنه های سطح بالا (TLD) برای کشورهای خاص هدفگذاری جغرافیایی استفاده می شود. از زیر دامنه ها و زیر پوشه های دامنه های ccTLD می توان برای کشورهای متنوعی نیز با هدف جغرافیایی استفاده کرد.
- برچسب های HrefLang
HrefLang برای صاحبان مشاغل که دارای سایتهای چند زبانه هستند اختراع شد و به موتورهای جستجوگر نیاز داشت تا به مردم مطالب مربوطه را به زبان خود ارسال کنند. این سایتهایی را که دارای مطالب مشابه در چندین زبان باشند ، سود می برد. برچسب های HrefLang اجازه می دهد تا صفحات مرجع متفاوتی با محتوای مشابه برای مخاطبان مختلف فراهم شود و به <head> یک وب سایت اضافه شود.
به عنوان مثال – <link rel = “alternative” href = “https://www.example.com/” hreflang = “en-US” /> (من نسخه آمریکایی هستم ، لطفاً مرا در ایالات متحده فهرست کنید)
به عنوان مثال – <link rel = “alternate” href = “https://www.example.com/ae-ar/” hreflang = “ar-AE” /> (من نسخه عربی هستم و می خواهم ایندکس شده و سرویس دهم در امارات متحده عربی).
برای اجرای صفت hreflang سه روش وجود دارد:
- برچسب های HTML
- هدرهای HTTP
- نقشه سایت
- ساختمان لینک بین المللی
ساختمان پیوند را نمی توان خصوصاً برای وب سایتهایی که دارای ccTLDs و زیر دامنه هستند ، نادیده گرفت ، زیرا باید برای آنها پیوند کسب کنید
- استناد محلی
- وب سایت های مربوط به بازار خود و جایی که رقبای شما در آن قرار دارند را پیدا کنید. تجزیه و تحلیل کنید که چه نوع مطالبی را برای دسترسی به افراد می نویسد که می تواند به شما در یافتن مکان های بالقوه کمک کند. این به شما کمک می کند تا عوامل فرهنگی موجود در بازار هدف خود را درک کنید.
- محتوای خود را بر اساس زبان و فرهنگ کاربر هدف بسازید. محتوای جذاب و بهینه سازی شده ای را برای مخاطبان خود در مورد محصولات و خدمات خود ایجاد کنید ، نمایش داده شدگان جستجوی دم بلند ، موضوعات مرتبط با صنعت که ممکن است مورد علاقه آنها باشد و غیره که پیوند شما را کسب می کند.
در حال حاضر ، عوامل رتبه بندی گوگل تکامل یافته اند. رتبه بندی های نمایش داده شده بر اساس مکان جستجو است و از نسخه گوگل جستجوگر استفاده نمی کند. پیش از این چندین نتیجه جستجو برای کلمات کلیدی مشابه توسط google.com ، google.co.uk یا google.com.au نشان داده شده بود. ممکن است در هر سه جستجوی Google نتایج یکسان را مشاهده کنید مگر اینکه در سه کشور مختلف جستجو کنید.
- ۹۹/۰۹/۲۹
مرسی از مطلبتون